dinsdag 30 december 2014

Mini Treat Bag Thinlits, deel 2

Gisteren kon je al een voorbeeld zien met de nieuwste thinlit 'Mini Treat Bag' van Stampin'Up! uit de nieuwe Voorjaarscatalogus! Deze Voorjaarscatalogus is - net als alle andere Stampin'Up! catalogi - een heerlijk blad om in te bladeren en inspiratie op te doen! Wil jij ook graag een exemplaar (of één van de andere catalogi), geef me een seintje!

Enfin, in deze catalogus kwam ik een cadeauzakje tegen dat me erg aansprak om na te maken. Het voorbeeld staat op pagina 10 onderaan (ik mag helaas geen foto's uit de catalogus plaatsen vòòr 6 januari a.s.) en dit is wat ik ervan heb gemaakt. Het voorbeeld is veel groter, maar met de Thinlit werkt het ook prima, zoals je ziet:



Dit is toch wel één van mijn favoriete kleurencombinaties: roze/kraft/wit ...

Morgen deel 3 uit de 'serie' ;)

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Ik houd ook wel van deze kleuren combinatie.
    Deze framelits stonden als eerste op mijn lijstje.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderful! thanks for this inspiration!
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen