maandag 29 december 2014

Mini Treat Bag Thinlits, deel 1

In de nieuwe Voorjaarscatalogus die op 6 januari a.s. ingaat, staan weer de meest prachtige producten. Iedere keer als ik denk ... ze zullen wel niet zoveel 'vernieuwends' hebben (tegen beter weten in natuurlijk, aangezien we het over Stampin'Up! hebben), staat de nieuwe catalogus weer boordevol met nieuwe producten, ideetjes en technieken! Iedereen is daar blij mee (oké ... de portemonnee misschien niet, aangezien we ALLES willen HEBBEN), dus wat willen we nog meer?

Om jullie alvast te delen in deze feestvreugde, laat ik de komende dagen weer wat voorbeelden zien. Vandaag, overmorgen en de dag erop staan in het teken van de nieuwe thinlit 'Mini Treat Bag'.
Toen ik heb voor het eerst zag, dacht ik ... dat kan ik ook met mijn papiersnijder en kartelschaar ... maar dat werd het toch niet echt ... Het is een erg uitgebreide set, want behalve het zakje zelf, zitten er nog maar liefs 10 (!) extra dies bij!!

In mijn blogbericht van 22 december jl. (KLIK HIER) zag je al mijn onderstaande eerste creatie met deze nieuwe die.

Voor we naar het volgende voorbeeld gaan, eerst twee foto's om te laten zien wat er allemaal bij hoort:

De teksten zijn 'enjoy' en 'for you',

Niets teveel gezegd of wel? De prijs is EURO 48,95, maar dan heb je ook wel een erg uitgebreide set! En koop je er een pak 12x12 DSP bij dan zit je al boven de EURO 60,00 en mag je een gratis product in de SAB periode uitkiezen!! Geweldig toch??

Ik heb het zakje in een klad versie uitgesneden en toen eens bedacht wat er allemaal mee kon! Dat werkt vaak toch praktischer dan zonder papier in je hand, nietwaar? Vouwen, knippen, rillen ... er zijn er wat doorheen gedraaid!

Het leek me weer eens nodig om iets te maken dat voor een man gebruikt kan worden!! Erg lastig voor mij en daarom 'moest' het weer eens van mezelf ;) Dit is het geworden:



Er zijn meer nieuwe producten gebruikt, zoals het SAB papier en de SAB knoopjes en een nieuwe stempel uit de Voorjaarscatalogus! Plus de nieuwe strikjes pons, heel erg handig om snel een strikje te maken met 1 druk op de ponsknop!

Wat vinden jullie ervan? Ik vind het een geslaagde mannenkaart geworden! Er kan eventueel nog een cadeaukaart op geplakt worden of geld erbij gedaan worden. Maar hij kan ook makkelijk in de brievenbus, want het strikje is plat gedrukt.

Tot morgen met weer een nieuw voorbeeld!

1 opmerking: