vrijdag 6 januari 2017

Wachten ...

... blijft lastig hè? De eerste verzamelbestelling is de deur uit en nu moeten we wachten tot het er is. Meestal is het er SU-per snel, maar we willen het eigenlijk binnen een kwartier al in huis hihi!

Het blijft een feest als de doos eenmaal binnen is, want ook al is er bijna nooit iets voor mezelf bij (ahum ... toch manlief?), ik vind het énig te zien wat iedereen allemaal heeft besteld.

Het eerste dat ik wilde hebben uit de catalogus was de hele 'Cool Treats Suite', hieronder zie je een impressie uit de catalogus.


Ik heb er al verschillende voorbeelden mee gemaakt en die zijn op mijn blog voorbij gekomen. De kleurtjes, de stansen, het zomerse gevoel dat je erbij krijgt: geweldig!

En het leuke is dat je in de Sale-A-Bration periode (SAB) voor gratis producten kunt sparen en één ervan is een schattige stempel met een ijskarretje. Natuurlijk ook voor andere doeleinden te gebruiken; denk aan een hotdog kraam, cupcake winkeltje en je kunt hem ook als camper gebruiken bedacht een lieve vriendin laatst. In deze SAB brochure staat dit ijskarretje gemaakt als 3D object en dat vond ik té schattig, dus heb ik deze maar geprobeerd te maken.



Super simpel om een klein doosje in elkaar te zetten en er een lekker chocolaatje in te doen.

Ik bleef die dag hangen in ijs-sferen, want ik heb een grote ijskar gemaakt met behulp van SVG Cuts en mijn geliefde Silhouette Cameo.




En de klep kan open, kun je er een kleinigheidje in verstoppen!

Morgen nog meer leuke projecten met dit heerlijk zoete papier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten