maandag 26 december 2016

Leuke winactie!


Het jaar loopt bijna op zijn einde en die heerlijke nieuwe voorjaarcatalogus inclusief Sale-A-Bration actie gaat bijna in!
Tijd voor een leuke actie zou ik zeggen!
Je kunt op verschillende manieren meedoen:
Like mijn Facebookpagina ‘Feestjes met Papier’ https://www.facebook.com/feestjesmetpapier/ (niet mijn persoonlijke Facebookpagina) en laat een berichtje achter.
Abonneer je op mijn YouTube kanaal (https://www.youtube.com/user/AnneMarie2308).
Word volger op mijn blog http://anne-mariej.blogspot.com.
- Abonneer je op mijn nieuwsbrief (stuur een mail naar annemariejeukenvissers@yahoo.com).
- Als je mee bestelt bij de verzamelbestelling van 5 januari a.s. of je bestelt vòòr 6 januari in mijn online store (http://www.stampinup.net/esuite/home/anne-mariejeuken/) krijg je ook een lootje.
Onder alle deelnemers (je kunt dus maximaal 5 lootjes verdienen) wordt een leuk verrassingspakket verloot. Je hebt de tijd tot en met 4 januari a.s.

De voorjaarscatalogi inclusief Sale-A-Bration brochures zijn verstuurd bij de orders van december en op verzoek. Heb jij ze nog niet in huis en wil je niet wachten tot de online versie op 4 januari a.s., mail me dan op
annemariejeukenvissers@yahoo.com en ze komen tegen verzendkosten jouw kant op. Als je in de buurt woont, kun je hem natuurlijk ook komen ophalen!


Het meest lastige is dan natuurlijk je wensenlijstje maken; heb jij hem al klaar of ben je net als ik aan het aanvullen, wegstrepen en weer bijschrijven? Je hebt nog ruim een week om na te denken en je lijstje klaar te maken voor je eerste bestelling, want vanaf 4 januari 2017 is het eindelijk zover.
Vergeet niet dat je mee kunt doen met de verzamelbestelling van 5 januari (en zo verzendkosten kunt besparen)!



Maar misschien lijkt het je wat om zélf demonstratrice te worden: minimaal 20% korting op je aankopen, altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes én meedoen met de pré-orders plus onderdeel worden van een gezellige groep mede demo’s! Klinkt goed toch?
Je betaalt 129 euro en stelt je eigen pakket samen ter waarde van EURO 175,00. Als je instapt in januari tijdens Sale-A-Bration, mag je kiezen uit 2 extra stempelsets (geen bundels of kits) in je starterspakket. De waarde hiervan kan oplopen tot EURO 126,00!! Wil je meer informatie? Laat het me weten en ik vertel je er graag over!
Een hele fijne Tweede Kerstdag en natuurlijk een goed begin van 2017!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten