donderdag 8 december 2016

Envelope Punch Board in Kerstsfeer, deel 2


Gisteren liet ik jullie zien hoe makkelijk en eenvoudig de Envelope Punch Board werkt voor het maken van een leuke (Kerst)envelop. Maar dit leuke handige tooltje - ik kan het geen apparaat noemen, want er zit natuurlijk geen stekker aan! - is voor veel meer doeleinden geschikt!

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een zogenaamde Christmas Cracker maakt! Je weet wel ... zo'n dingetje wat bijna ontploft als je het open trekt en waar confetti uit komt 'springen'. Wij verpakken er leuke snoepjes in of iets anders leuks en het is erg makkelijk te maken!


Ik heb de aankleding redelijk simpel gehouden, want ja ...
je trekt hem tenslotte toch kapot ;)
Kijken jullie mee hoe ik hem gemaakt heb? Heb je nog vragen of is het filmpje niet helemaal duidelijk, laat het me weten en ik help je graag verder!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten