woensdag 14 december 2016

De laatste Kerstworkshop ...

... van het jaar had ik gisteren. Met een supergezellig groepje van vier hebben we weer ideetjes opgedaan en uitgewisseld. Want het meest leuke vind ik toch wel dat we allemaal hetzelfde maken en dat het totaal niet op elkaar lijkt! Dat is toch geweldig!
Dom natuurlijk dat ik vergeten ben foto's te maken!

Waar ik wel een paar fotootjes van heb gemaakt, zijn de gasten cadeautjes. Want geen workshop zonder klein presentje natuurlijk.



Jullie weten ondertussen wel dat ik niet van de Kerstkaarten ben (alhoewel ik ze toch echt dit jaar zelf gemaakt hebt ... de meeste dan ...), maar deze set 'Merry Mice' is toch een groot succes!
Niet alleen mijn kerstkaarten zijn ermee gemaakt, we hebben ze gisteren gebruikt in de workshop voor het bestempelen van kaarsen, er is een framekaart mee gemaakt én ook nog een label aan een doosje. Ik had ook andere sets liggen, maar deze werd toch gepakt. Logisch, het is een dotje!

Omdat het doosje in de smaak viel en er gevraagd werd om de tutorial, zal ik proberen in het weekend een filmpje ermee te maken, dat werkt toch wat fijner dan alleen tekst.

Lijkt het je leuk om begin januari naar mijn Sale-A-Bration en voorjaarscatalogus Party te komen? Rechts op mijn blog vind je de data! Je krijgt de catalogi, je kunt heerlijk snuffelen tussen de spulletjes die ik al in huis heb én we gaan natuurlijk iets leuks maken!
Reserveer snel je plekje, want ... VOL = VOL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten