zondag 2 oktober 2016

World Card Making Day

Oké, ik ben een dag te laat, dat was namelijk gisteren :)

Maar ... Stampin'Up! viert deze heugelijke dag tot en met 5 én 31 oktober, dus vieren wij heerlijk mee!

Om te beginnen, geweldige kortingen op onderstaande producten:
























Let op: deze actie geldt tot en met 5 oktober!

Maar dat is niet alles; gedurende de maand oktober krijg je korting op ... papier! Mijn grootste verslaving en velen met mij!
Bestel je deze maand 3 van onderstaande geselecteerde papierpakken, dan krijg je een 4e gratis! Helemaal voor niks dus. Nú dus je kans om groots in te slaan! Én op te maken!!


Wil je iets van bovenstaande bestellen of uit de lopende catalogi, profiteer dan van geen verzendkosten bij deze verzamelbestelling! Doe je mee met de verzamelbestelling van woensdag 5 oktober a.s. (18.00 uur), dan betaal ik de verzendkosten naar een Kiala punt naar keuze voor je. En waarom ... omdat ik 8 oktober 4 jaar demonstratrice ben bij Stampin up! En dat moet gevierd worden, toch??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten