vrijdag 15 april 2016

Het is alweer bijna zover ...

... de nieuwe catalogus staat weer voor de deur! Oké ... pas 1 juni, maar voor je het weet, is het zover.
En als demo mag je eerder spieken en bestellen, zodat je alle klanten lekker kunt maken met de geweldige mooie producten die er weer aan zitten te komen.

En als je dit weekend naar de diverse SU bijeenkomsten bent als demo die er zijn in het land, eigenlijk in de halve wereld, krijg je dit weekend de nieuwe catalogus te zien!! Ben een beetje verdrietig ... want ik ben er niet bij dit jaar. Zelf voor gekozen, maar niet minder verdrietig. Behalve dat je de nieuwtjes hoort, is het altijd zo gezellig je mede-demo's te ontmoeten, je krijgt een energie- en inspiratieboost en de meest leuke projecten komen voorbij. Lijkt het je ook iets? Word demo en je mist niks meer!!! Moet je wel gaan natuurlijk ;)

Vandaag laat ik weer eens iets anders zien dan een vakje in mijn tas, want die is immers vol! Scrol even terug naar het bericht waarin staat wat je moet doen om deze leuke stempelset te winnen. En psssttt ... je antwoord hoeft niet goed te zijn om te winnen!

Is het geen dotje??



Enfin ... terug naar de creatie van vandaag. Ik heb maar weer eens notitieblokjes gepimpt. Blijft favoriet, ik heb in de kelder een bak vol met allerlei formaten (ik hou van voorraden op hobbygebied ...) en vandaag zijn het kleinere blokjes. Gekocht bij Flying-Tiger, een soort combi van Xenos en Action, maar het is Scandinavisch, lijkt allemaal iets degelijker gemaakt.






Dat de vlinder uitsteekt, is eigenlijk niet praktisch in je tas natuurlijk, maar ik vond het mooier eronder dan het kleinere formaat en dan doen we dat natuurlijk gewoon!

Wil jij alvast zeker zijn dat je als eerste de nieuwe jaarcatalogus in huis hebt? Mail me dan en ik zet je op de lijst! Heb je het laatste kwartaal bij me besteld, krijg je hem sowieso kosteloos van me thuisgestuurd!

Fijn weekend, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten