woensdag 30 maart 2016

Project Tas deel 18


Voordat we verdergaan met deel 18 nog even de melding dat vandaag mijn allerlaatste SAB-bestelling van dit jaar de deur uit gaat! Wil je nog profiteren van de gratis cadeautjes, mail me dan vandaag je bestelling door op annemariejeukenvissers@yahoo.com of bestel via mijn webshop (op mijn blog aan de rechterkant).


De set 'Balloon Celebration' uit de Voorjaarscatalogus is - zoals eigenlijk bijna alle sets van ons - erg veelzijdig. De bijbehorende pons is ideaal, het maakt het maken van een kaartje super makkelijk!

Het kaartje van vandaag is dan ook vol met ballonnen!




De tekst komt uit de set 'Party Wishes', ook uit de Voorjaarscatalogus.
We weten nog niet welke sets meegaan naar de volgende jaarcatalogus, maar ik hoop dat de vele verjaardagsets mee gaan! Maar eigenlijk is alles mooi, dus dat wordt op het hoofdkantoor ook nog lastig kiezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten