zaterdag 2 januari 2016

Tijd voor een ijsje!


Gisteren liet ik een kaart zien met een stempelset genaamd 'Honeycomb Happiness' en vandaag zie je er nog een kaartje mee, ook in lentekleurtjes, maar dan met de andere stempels.




Het is een klein simpel kaartje, maar ik vind het wel een vrolijkerd en julie?
Ik heb het ijsje 2x gestempeld, één keer op Whisper White en één keer op DSP Paperstack Subtles in de kleur Pool Party. Het bolletje ijs heb ik uitgeknipt en opgeplakt. Lekker makkelijk en snel en dat is soms handig.

Lijkt jou deze set ook erg leuk om te gebruiken op je kaartjes? Je krijgt hem gratis bij een bestelling vanaf EURO 60,00, maar je kunt natuurlijk uit één van de andere prachtige producten kiezen uit de speciale Sale-A-Bration folder. En bestel je voor EURO 120,00, dan mag je er twee kiezen.
Ook zijn er speciale acties als je een bepaalde order- of partyomzet behaald of instapt in mijn team.
Wil je er meer over lezen, kijk dan op mijn blog bij DIT bericht en je leest er alles over. Maar natuurlijk mag je me altijd mailen op annemariejeukenvissers@yahoo.com.

Morgen gaan we gewoon weer verder met de voorproefjes! Ben je er ook bij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten