vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig nieuwjaar!

Het is 2016, ongelooflijk toch!!! En toch is het zo! Een geweldig jaar toegewenst voor jullie allemaal!

Een nieuw jaar, een nieuwe catalogus denk ik dan meteen! Tel daarbij de Sale-A-Bration actie op en ik begin het nieuwe jaar creatief meteen al goed! En jullie? Hebben jullie ook weer zin in een creatief jaar??

Vandaag natuurlijk weer een voorproefje en nu uit de Sale-A-Bration folder. Heb jij deze al heerlijk doorgebladerd?? Gratis cadeautjes met voor iedereen wat wils! Ik hou ervan! Ja, ik ben ook hebberig in het nieuwe jaar ben ik bang!




De stempelset die ik vandaag ga gebruiken, is erg leuk voor het voorjaar, voor Pasen maar voor nog veel meer gelegenheden eigenlijk. De set heet 'Honeycomb Happiness' en krijg je gratis bij een besteding vanaf EURO 60,00 (exclusief verzendkosten).
Je kunt hem vinden op pagina 15 en bevat drie afbeeldingen, nl. een ijsje, een ballon én een schattig kuikentje. Daarnaast zitten er ook nog 3 teksten bij. Ik heb vandaag het kuikentje gebruikt. Ik had even geen inspiratie voor de layout van mijn kaart, dus heb ik in mijn Pinterest-opslagje een sketch gepakt en die gebruikt.


























In de Voorjaarscatalogus staan ook twee nieuwe glitterstiften van het merk 'Wink of Stella'. Ik kende het nog niet (onbegrijpelijk eigenlijk ... dacht dat ik alles wist wat glitters betrof), maar het zijn een soort kwastjespennen met glitter inkt/verf en ze zijn prachtig om accenten aan te brengen of iets in te kleuren. Het droogt heel snel en je papier gaat er niet van 'bobbelen'. Het is er in 'clear' en 'gold' en ik heb het kuikentje ingekleurd met de clear versie. Je zult hem nog vaak terug zien komen in mijn aankomende projectjes!


Morgen weer een nieuw projectje met de nieuwste producten! Wil jij ook meebestellen op de dag dat de nieuwe catalogus ingaat en ook die geweldige Sale-A-Bration actie?? Geef me je lijstje door, want de 5e gaat er meteen een verzamelbestelling de deur uit!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten