zondag 20 december 2015

Sneak peek nr. 1!

De Kerst moet nog komen, maar ik moet je zeggen ... ik maak bijna nooit Kerstkaarten. Slecht, ik weet het en al helemaal als SU demo, maar ik heb er om de een of andere manier minder mee. Terwijl ik alle spullen, bling bling etc. geweldig vind!!

Maar goed, ik ben dus blij dat ik me kan storten op de nieuwe Voorjaarscatalogus én bijbehorende Sale-A-Bration (SAB) folder.

Ik vertelde het al in mijn maandelijkse nieuwsbrief (wil je deze ook ontvangen, mail me dan op annemariejeukenvissers@yahoo.com en je ontvangt de laatste nieuwtjes en aanbiedingen) dat ik ieder jaar denk (stiekem hoop voor de portemonnee) dat het wel mee zal vallen met het 'heb-gehalte' van de nieuwe catalogus, maar helaas (gelukkig hoor!!!), Stampin'Up! overtreft zichzelf ieder jaar.
En waar de één soms moet wennen aan een catalogus, de ander er niet veel aan vindt of maar een paar dingen, zo vind ik dit jaar bijna alles leuk, echt waar! De kleurencombo's zijn weer geweldig (naar mijn smaak), de bijpassende producten weer ingenieus en het papier ... mijn grootste verslaving ... is ook gewéldig!

De komende dagen wil ik je sneak peekjes laten zien van deze heerlijkheden en ik ben benieuwd of jullie er ook zo over denken. Want ... het kan maar zo zijn dat jij het juist minder vindt, niks ergs aan en juist goed dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt, anders werd het maar eentonig, nietwaar?

Één van de favorieten (oké, ik heb er dus veel dit voorjaar!) zijn de 'Large Number Framelits' met bijpassende stempelset 'Number of Years'. Deze zul je de komende dagen dan ook vaker voorbij zien komen.

Voor dit doosje heb ik de 'Cutie Pie' Thinlits gebruikt, Cardstock Crushed Curry én het nieuwe DSP 'It's My Party'. Dit DSP komt in een grote stack met maar liefs 48 vellen van 12x12 inch (30.5x30.5 cm) en heeft lekkere vrolijke verjaardagskleurtjes zoals o.a. Melon Mambo, Crused Curry en Mint Macaron. De ballonnen op het doosje komen uit ook een nieuwe set mét bijpassende miniponsjes, geweldig leuk en makkelijk, hou ik van.



Ik heb een lint (Whisper White Organza) gebruikt, zodat het doosje niet dichtgeplakt hoeft te worden
en er nog een cadeautje of bon in kan.


Hier een 'peekje' van sommige vellen:




Heerlijk vrolijk toch? Wacht maar tot je de rest van de catalogus ziet!!
Heb je hem nog niet in huis (voor mijn vaste klanten is hij onderweg!), mail me en hij komt tegen verzendkosten naar je toe, samen met die heerlijke SAB folder!

Morgen weer een 'peekje'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten