dinsdag 29 december 2015

Mini kalender met standaard

Deze mini kalenders had ik al even in huis en wilde er iets leuks mee doen. Toen dacht ik een een standaard erbij, zodat je hem neer kon zetten is wel grappig en met wat leuke voorbeelden op Pinterest erbij is dit alles gecombineerd geworden.

Ik heb Designer Paper gebruikt uit de nieuwe Voorjaarscatalogus. Het heet 'It's My Party DSP Stack' en zit vol met mooie vellen dubbelzijdig papier van 30.5x30.5 cm. Ik heb maar een klein stukje gebruikt, maar als je mijn filmpje op Youtube bekijkt, zie je de hele stack even snel voorbij komen!

Het was al donker toen de foto's gemaakt werden, dus ze zijn niet heel scherp.

In mijn Youtube filmpje laat ik zien hoe je dit maakt. Ik zal hieronder nog even de maten doorgeven, want volgens mij is het op het filmpje iets te veraf :)


De maat van de standaard is een stuk Melon Mambo Cardstock van 8.5 x 21 cm, deze ril je op de lange zijde op 8.5, 10.5 en 12.5 cm.
De layer van DSP is in totaal 8x8 cm, ik heb hiervoor 1 stukje van 8x5 cm en 1 stukje van 8x4 cm gebruikt en iets over elkaar geschoven, zodat je weer op 8x8 uitkomt.
De strook Glimmer Paper Silver is 8.5 x 1 cm.
Deze kalender is 4x4 cm; de layer die ik ervoor gebruik is 4.5x4.5 cm, maar het hangt natuurlijk een beetje af van wat jouw formaat kalender is.

Wil je ook meebestellen op 5 januari a.s.? Laat het me bijtijds weten, want voor je het weet, is het zover!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten