vrijdag 6 november 2015

Polaroids ... helemaal hip!

Alles komt weer terug en zo ook de polaroids! Je hebt van die enige camera's is de meest zoete kleurtjes waar die leuke foto's uitkomen. In een nieuw jasje uiteraard, want het formaat is iets kleiner, je kunt er iets bijschrijven en natuurlijk zijn er allerlei leuke accessoires bij te krijgen!

Maar dat je het ook kunt verwerken op je kaart-layout, dát kan natuurlijk ook. En dat is wat ik vandaag gedaan heb. Het leuke is, dat je zelf je formaat kiest, want met een papiersnijder, je Big Shot en de Square Framelits kun je je eigen formaat kiezen!

Drie verschillende versies.

En deze wordt stap voor stap uitgelegd in het filmpje.

Aan het einde van het filmpje staan ook alle materialen vermeld. Deze kun je uiteraard bij mij bestellen. Heb je hier vragen over, laat het me weten!

Op mijn Facebookpagina Feestjes met Papier komt de link naar dit filmpje ook te staan. Onder iedereen die hem deelt, verloot ik een pakketje waarmee je deze kaart thuis kunt namaken.

Morgen laat ik - in Silhouette Saterday - zien wat er uiteindelijk is geworden van mijn Pluto hondjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten