maandag 16 november 2015

Baby Shower!!

Een tijdje geleden werd me gevraagd of ik ook baby showers 'deed'. Nog nooit gedaan, maar dat is natuurlijk geen reden ;) Dus gisteren was het zover! En wat was het ontzettend leuk!
Het principe blijft natuurlijk een groep meiden/dames (ik heb nog nooit heren in mijn groepen gehad haha) die creatief en gezellig bezig zijn. Het eindresultaat was in dit geval geen kaart of doosje, maar een mooie lijst en een baby slinger. En laat ik van die laatste nu net geen foto hebben gemaakt, dom dom!

Normaal gesproken houd ik mijn workshops meestal thuis, zodat ik altijd alles bij de hand heb. Maar de groep was hier iets te groot voor (8 tot 10 personen), dus was het op locatie. En dan neem je toch vaak zoveel mogelijk mee! Twee tassen en een kratje vol gingen mee de Fiat Panda in!

Dit was nog maar deel 1!

En een bedankje hoort erbij natuurlijk, dat waren doosjes met lekkere Ferrero chocolaatjes.

De Alphabet Rotary Stamp is ideaal voor dit soort tekstjes!
En dit was de lijst die we hebben gemaakt. 

Als basiskleuren heb ik So Saffron, Crumb Cake en Pool Party genomen, het wordt nl. een jongetje. Nu ben ik graag van de bling en roze, dus moest ik wel zorgen dat het lekker stoer bleef en met deze kleuren is dat wel gelukt dacht ik!

Het was een gezellige gastvrije groep en ik heb ervan genoten en zij ook heb ik gehoord en daar gaat het om! Helaas was de aanstaande moeder er niet bij vanwege ziekte, maar het cadeau is inmiddels ontvangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten