maandag 16 november 2015

Actie, leuk leuk!

En nog een berichtje op mijn blog, want dit leuks kan natuurlijk niet wachten tot morgen!


Vanaf vandaag nl. tot en met vrijdag is er een geselecteerd aantal stempelsets met maar liefs 20% korting te koop! Is dat niet heerlijk? En niet de minste sets. Kijk in mijn shop om welke sets het gaat:KLIK KLIK

Ik plan een extra verzamelbestelling op 19 november, dus wil je meeprofiteren, dan laat het me snel weten! Je kunt natuurlijk ook via mijn webshop bestellen of een email met je bestellijst sturen. En wil je eens zien wat er allemaal kan met deze selectie van stempels, dan is het misschien leuk de speciale Pinterestpagina van Stampin’Up! te bekijken:
https://www.pinterest.com/stampinup/20-off-stamp-sets/
Ook op mijn eigen Pinterest pagina, vind je natuurlijk veel inspiratie:
https://www.pinterest.com/annemarie2308/stampinup-ideas/


De Najaarscatalogus is een grote favoriete dit jaar. Er staat ook ontzettend veel in en in veel verschillende stijlen, zodat er voor iedereen wat wils in staat. Helaas loopt deze catalogus op 4 januari 2016 af. Dat lijkt nog ver, maar voor je het weet zitten we al weer midden in die gave actieperiode ‘Sale-A-Bration’ (gratis producten bij afname vanaf een bepaald bedrag!!). Een aantal producten gaat over naar de nieuwe catalogus, maar een groot gedeelte verdwijnt ook weer (om volgend jaar weer plaats te maken voor nieuwe sets). 
Klik HIER om te kijken om welke sets het gaat! Dus mocht je nog graag iets willen, ben er dan snel bij, want … OP=OP!


De nieuwste workshops staan ook weer online. Kijk snel of er iets voor je tussen zit! En heb je een groepje van minimaal 4 personen en wil je iets anders maken dan het aanbod of iets van het aanbod, maar op een andere dag, laat het me gerust weten, dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Je vindt ze aan de rechterkant van het blog hier. En boek je een workshop en neem je iemand mee die nog nooit heeft deelgenomen aan een workshop bij mij, krijg jij jouw workshop voor de helft! Leuk toch!?

En misschien nog even leuk om nog een keer onder de aandacht te brengen: ik ben begonnen met het maken van YouTube filmpjes. Erg spannend en heel raar om je eigen stem te horen. Maar veel mensen vroegen mij om een uitleg te geven hoe ik bepaalde projectjes maak en dan is het handiger uit te leggen in een filmpje dan met foto’s. Dus heb ik de stap toch maar gewaagd. De link naar mijn YouTube kanaal is:
https://www.youtube.com/user/AnneMarie2308/videos
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten