maandag 26 oktober 2015

Silhouette Sunday ...

Oke, het was al af op zondag, maar al te donker voor een foto (natuurlijk was ik nog in de war door het uurtje ...).


Ik kwam in het weekend een site tegen die ik nog niet eerder had gezien. En ... dat verbaasde me, want soms denk je dat je alles al gezien hebt. Maar gelukkig is dat niet zo!

Dit is 'em: http://kraftynook.blogspot.com.au/.

Er staan allemaal gratis SVG-files op, deze bestanden kun je in je Silhouette programma (je moet dan wel het designer programma hebben) openen en uitsnijden. Er zitten best veel zogenaamde Kawaii bestanden bij, Kawaii betekent 'schattige' in het Japans volgens dochterlief. En schattig zijn ze!!

Ik heb een 'originele' versie van Pluto (ik haal hem altijd door elkaar met Goofey, had hem al deze naam gegeven haha) en een Kawaii versie, allebei van deze site.




Sorry voor de belabberde foto's, maar ik kreeg het licht niet goed met de felle zon!
Ik heb er nog geen kaart mee gemaakt, maar ik had al zo'n plezier om alleen dit te maken en dat is natuurlijk de bedoeling van 'freubelen' ... lekker ontspannend bezig zijn en niet alleen maar gefocust op het eindresultaat!!
Fijne maandag (en vakantie voor ons zuiderlingen)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten