dinsdag 27 oktober 2015

Doosjes Dinsdag ... met filmpje!

Het is weer tijd voor Doosjes Dinsdag (hihi, heb het maar niet genoemd op mijn filmpje, bang dat ik moest lachen!).


Soms ga je op visite en wil je iets kleins meenemen, maar een boeket bloemen is ook weer overdreven voor dit bezoekje. Dan is het toch leuk een kleinigheidje dat je zelf hebt gemaakt mee te nemen?. Bijvoorbeeld een leuk doosje met een paar waxinelichtjes. De kerstversie is leuk aan de tafel bij het Kerstdiner, voor ieder een doosje. Je kunt er meteen een naam op maken, heb je alvast de tafelschikking geregeld en zit je schoonmoeder veilig ver weg ;)

Ik heb een verzamel-torentje met allerlei handleidingen, waarbij ik regelmatig een graai doe als ik iets ga maken. Dus ik hoefde de maten dit keer niet zelf uit te rekenen, want ik had het doosje als eens eerder gemaakt en uitgemeten. Zo ziet dat torentje eruit:


Het doosje van vandaag, ik heb drie variaties gemaakt:






En van deze laatste laat ik in mijn YouTube filmpje zien hoe het gemaakt is.


Na afloop van het filmje kun je zien welke materialen er gebruikt zijn. Heb je hier nog vragen over, laat het me weten!

Vergeet niet dat zaterdag 31 oktober a.s. er weer een verzamelbestelling de deur uitgaat met kansen op allerlei leuke prijsjes!!


1 opmerking: