zaterdag 12 september 2015

Silhouette Saturday!


En zoals de afgelopen 2 weekenden nogmaals een leuk ontwerp van Lori Whitlock (nee, ik heb geen aandelen!). Ze maakt enige projecten en ze zijn makkelijk in gebruik, daar houden we van!


Het ontwerp is heel simpel, met kleurgebruik pimp je hem op. Ik heb de prachtige nieuwste In Colors kleur Mint Macaron van Stampin'Up! gebruikt, voor het designpapier en voor het kanten strikje. De basis is in Crumb Cake gesneden, maar toen het af was, was het een beetje saai. Dus heb ik er als achtergrond een bloemenstempeltje op gestempeld uit de set 'Made with Love'. Dit is een baby-set, waar de leukste kleine stempels bij zitten (stipjes, sterretjes, hartjes en een bloemetje), erg geschikt als achtergrond.

De randjes en het vlammetje heb ik ingesmeerd met lijm en toen bestrooid met Stampin'Glitter Dazzling Diamonds. Volgens mij is deze al eeuwen in de catalogus, maar het glittert zo perfect, dat het onmisbaar is in je collectie!

De tekst komt uit een niet-SU set.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten