maandag 28 september 2015

Silhouette ... maandag?

Lichtelijk achterlopend op mijn schema - het is alweer een week geleden dat ik gepost heb foei! - doen we gewoon vandaag wat eigenlijk afgelopen weekend had gemoeten! Silhouette maandag wordt het :)

Ik had nog van dat schattige rood met witte Stampin'Up! stippeltjes papier liggen, ik ben gék op noppenpapier! Ik vond het wel geschikt voor een beterschaps-appeltje! Wat vinden jullie?



Gisteren was ik even op een beurs in Sevenum, georganiseerd door Nellie Snellen. Verwend als ik ben (en met alle meest recente informatie uit Amerika op Internet), is er eigenlijk altijd niet zo heel veel nieuws op beurzen, maar ik vind het leuk om voorbeeldjes te zien, kijken wat anderen maken met papier, stansen en stempels! Geweldig leuk.

Ook stond daar Bea's Hobbyplaneet, zij verkoopt ontzettend veel op het gebied van de Silhouette Cameo. Daar stonden ook weer leuke voorbeelden die inspireerden! Ik realiseerde me weer eens dat ik geweldig bof dat ik zo'n mooi apparaat heb en dat je daar zoveel leuke dingen mee kan doen. Neem dit voorbeeld: je wilt een kaart maken in een vorm en je kiest wat je maar wilt. Een plaatje van een appel is altijd wel te vinden, je traceert hem, dupliceert hem, smelt het samen  en je kaart zit aan elkaar vast! Dat is toch geweldig!!

En wat te zeggen van die leuke muurstickers, tekstborden, rompertjes bedrukt met een lieve tekst of schattig plaatje, kerstballen versierd met een tekst ... oneindig veel mogelijkheden! Nu nog oneindig veel tijd ;)

Fijne maandag!

1 opmerking:

  1. Die tijd heb ik wel. Nu nog wat vaker de Cameo aanzetten.
    Je beterschaps appeltjes zijn super. Ik voel een verkoudheid opkomen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen