zaterdag 19 september 2015

Hearth & Home Framelits, deel 5

En het is alweer zaterdag, heerlijk weekend. Dit blogbericht is iets eerder voorbereid en ik heb afgelopen week mijn eerste week gehad op mijn nieuwe baan. Altijd spannend, ook al ben je 40 en een beetje ...

Ook heb ik de stap genomen wat hulp te zoeken bij het afvallen, want ook al weet ik heel goed wat ik fout doe en hoe het moet, het wil maar niet lukken. En omdat ik blijf balen van mijn gewicht, heb ik me aangemeld bij 'een lijnclub' (geen shakes, poedertjes of andere dingen, gewoon minder eten en vooral gezond). Daarbij is dit plaatje wel toepasselijk:


Maar goed, over tot de orde van de (zater)dag! Vandaag het laatste deel dus van de serie Hearth & Home Framelits en vandaag wel weer met de bijpassende set Happy Scenes.






De basiskleur van deze kaart is Crushed Curry, een kleur die ik voorheen niet zo geweldig vond, maar ik vind het nu prachtig. Gek dat je smaak toch verandert in de loop der tijd (gelukkig ook maar). En ook de Hello Honey en andere gele kleuren van Stampin'Up! zijn erg mooi. Roze blijft favoriet, dat dan weer wel :)

Ook hier is de achtergrond met wolkjes gestempeld en omdat ik de originele boom wat kaal vond, heb ik hem blaadjes gegeven met een stempel van de set Sheltering Tree in twee verschillende kleurtjes, Mossy Meadow en Crushed Curry. 't Strikje is gemaakt met het mooie gouden Cording Trim en de blaadjes-achtergrond is van de stempelset 'Perpetual Birthday Calendar'.

Nou, dat was de vijfdelige serie, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zoals ik gisteren al vroeg, mocht je graag iets in de hoofdrol willen zien, laat het me weten en ik kijk wat mogelijk is!

Fijn weekend en tot morgen ... tot Silhouette Sunday!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten