vrijdag 18 september 2015

Hearth & Home Framelits, deel 4

Voor iemand die zelf niet veel Kerstkaarten maakt (ja ja ... ik weet het, schandalig voor een Stampin'Up! demonstratrice en kaartenmaak-verslaafde) heb ik toch verrassend veel stempelsets in huis die geschikt zijn voor (o.a.) de Kerst!

Zo ook voor het vierde deel in de serie Hearth & Home Framelits. Ik heb namelijk - in tegenstelling tot de voorbeelden tot nu toe - niet de Happy Scenes gebruikt als achtergrond, maar de set 'White Christmas'.

Zoals je kunt zien, zijn dit ook geweldige afbeeldingen om in combinatie met de Framelits te gebruiken. Ik heb gekozen voor (een gedeelte van) de bomen en de sneeuwpop.


Ik heb even getwijfeld over de versieringen, want het groene papier is best fel, dus heb ik het maar simpel gehouden met een strikje uit de Framelit set Wonderful Wreath, waar inmiddels drie (!) verschillende stempelsets bij verkrijgbaar zijn, geweldig toch? De bomen zijn licht aangezet met glitter, want er moest natuurlijk wel wat sneeuw in, anders ging mijn sneeuwpopje smelten!

Het achtergrondpapier is uit de Paper Stack In Colors 2015-2017 in de mooie kleur Cucumber Crush. Ieder jaar komen er nieuwe Paper Stacks uit in de vertrouwde kleuren (én de In Colors natuurlijk), maar met nieuwe motieven. Ik vind die van dit jaar ook weer erg leuk:


Enig toch?
Morgen alweer het laatste deel van de serie! Zou je graag een bepaald product of onderwerp in de schijnwerpers zien staan, laat het me weten dan ga ik mijn best doen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten