donderdag 17 september 2015

Hearth & Home Framelits, deel 3

En we zijn alweer op de helft met de serie Hearth & Home Framelits. Ik vind het een enige 'knusse' set met ontzettend veel mogelijkheden.

Vandaag en morgen gaan we op de Kerst-toer! Het duurt gelukkig nog even, maar als je zelf je Kerskaarten wil maken, moet je natuurlijk wel op tijd beginnen.





Voor deze kaart heb ik Pinterest een beetje als inspiratie gebruikt. Ik kwam namelijk een kaart tegen met het venster en daarboven hing een belletje. Dat vond ik zo schattig, dat ik even de kelder ingedoken ben om op zoek te gaan naar de mini belletjes. En gelukkig gevonden! Ben je ook op zoek naar mini belletjes, kijk dan eens bij bijvoorbeeld een Action. Daar hebben ze van die ornamentjes met heel veel belletjes die je makkelijk kan losmaken en dan heb je ineens ... héél veel belletjes. Ik heb ze vorig jaar en het jaar ervoor gekocht in rood en wit, maar goud wil ik eigenlijk ook nog, dus maar snel weer eens op zoek!

Dit is het geworden vandaag:


En hier de belletjes!

Voor de sneeuw heb ik het onderste gedeelte ingesmeerd
met Tombow en met Dazzling Diamonds bestrooid.

De basiskaart is dat nieuwe fijne dikkere cardstock Whisper White, ben er zo ontzettend blij mee. Het frame en de vensterbank heb ik er ook mee gesneden, want het is zo lekker stevig. Gestempeld heb ik in Mossy Meadow, een In Color 2014-2016 kleur en prima geschikt voor bomen en Kerstkaarten. Ook de takjes zijn in die kleur. Het strikje is met het nieuwe goudkoord uit de Najaarscatalogus gemaakt en het achtergrondpapier is het prachtige Winter Wonderland Speciality DSP. Ik vind het zo prachtig dat ik het bijna zonde vind om te gebruiken. Bijna zeg ik, want ik wil me voornemen meer op te maken, anders zit ik er aan het einde van het jaar nog mee en in het nieuwe jaar wil ik toch weer nieuw papier!!! Herkenbaar???

Prachtig toch? Om nog maar niet te spreken van het bijpassende Washi Tape,
Vellum papier en Embellishments ... die staan dan ook nog op de wensenlijst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten