woensdag 16 september 2015

Hearth & Home Framelits, deel 2

Vandaag deel 2 uit de serie 'Hearth & Home Framelits'. 



Gisteren liet ik een Halloween kaartje zien, vandaag een Herfst-kaartje. Ik heb er geen tekst op gebruikt, zodat je hem voor meerdere gelegenheden kunt gebruiken. De basiskaart is Crumb Cake (stel je voor ... ik pakte het laatste velletje ... paniek in huize Jeuken!) en heb de achtergrond net zo bewerkt als gisteren en wel met een brayer en de embossingfolder 'Brick Wall'.
Het frame is uitgesneden in Tangelo Twist, een mooie heldere oranje kleur uit de In Colors
2014-2016.

Voor de achergrond is wederom de set 'Happy Scenes' gebruikt, een erg leuk herfstplaatje met de pompoenen en vallende blaadjes. Ik heb een paar blaadjes met een blenderpen ingekleurd met Tangelo Twist, een paar met Sahara Sand en het gras met Old Olive. 
Toen ik klaar was, vond ik het nog een beetje kaal, dus heb ik in de achtergrond met een Sponge Dauber wat wolkjes gesponst. En nog was het wat kaal, vooral omdat ik geen tekst wilde gebruiken. Vandaar het bloempotje, maar ben er nog niet uit of ik er helemaal blij mee ben, wat vinden jullie?




En dat was nummer 2, op naar nummer 3 morgen!

Vergeet vandaag niet te kijken in mijn shop voor de Weekly Deals van deze week:
KLIKKERDEKLIK!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten