dinsdag 15 september 2015

Hearth & Home Framelits, deel 1

Gisteren al gooide ik de planning van de maandag helemaal door de war en dat zal de hele week zo doorgaan, want ik wil namelijk de rest van de week in het teken laten staan van de leuke stans-set 'Hearth & Home Framelits' en bijpassende stempelsets.

In de nieuwe najaarscatalogus staan ontzettend veel leuke sets die super geschikt zijn voor ... het najaar ... het woord zegt het al :) Maar ze zijn eigenlijk voor veel meer gelegenheden geschikt en daar houden wij natuurlijk van! En daar zijn de framelits met bijpassende stempelset Happy Scenes een geweldig voorbeeld van!

Laat ik jullie eerst even zien om welke framelits het gaat; je vindt ze op pagina 11 onderaan. En daar staan meteen de bijpassende stempelsets bij.




Als je deze in een bundel samen met de Framlits koopt, krijg je maar liefs 15% korting!

En zelfs deze past prima bij de bundel, de rand van de open haard kan ook met de Framelit
uitgesneden worden en de rest met een andere bijpassende Framelit set,
genaamd Festive Fireside.

Een paar weken geleden liet al één voorbeeld waarbij ik deze framelits gebruikt heb en dat was deze:

Zoals je ziet, totaal geen wintertafereel, maar een lenteplaatje.
De stempelset Sheltering Tree is hiervoor gebruikt.

En voor vandaag deel 1 uit de serie en wel een leuke Halloween kaart! In Nederland doen wij hier eigenlijk niet aan, maar in de UK en USA des te meer, vandaar dat we het veel tegenkomen in alle Stampin'Up! catalogi. En eigenlijk vind ik het ook wel erg leuk! Die 'enge' plaatjes van griezels, flesjes gif en skeletten ... Maar aangezien niemand Halloween kaarten verstuurt of wil maken, heb ik eigenlijk geen echte sets gekocht. Met deze veelzijdige set kan ik toch een leuke Halloween kaart maken en ik vind hem erg leuk geworden.

Basiskleuren zijn Basic Black en Tangelo Twist. Ik heb als achtergrond de leuke Brick Wall embossingfolder gebruikt (die zien we nog meer deze week), die ik met een zogenaamde brayer (als je dat niet kent; zie plaatje hieronder) beïnkt heb met Tangelo Twist en toen door de Big Shot heb gehaald. Ook heb ik de randjes hiermee gesponst. Om het nog een beetje meer 'griezelig' te maken, heb ik met de Gorgeous Grunge wat vlekken gestempeld.

Het frame is gesneden met het nieuwe Black Glimmer Paper, prachtige glitters zoals al ons Glimmer Paper (je kunt nooit genoeg glitters in huis hebben nietwaar!).
Zowel het spinnenweb als de tekst komen uit de stempelset Happy Scenes.


Geweldige glitters toch??
Dit is de embossingfolder Brick Wall die ik heb gebruikt.

En hier natuurlijk het Glimmer Paper.
En dit is een brayer. Je kunt er makkelijk grote oppervlakten mee bestempelen!
Morgen deel 2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten