dinsdag 29 september 2015

Doosjes ... Dinsdag!


Het Dinsdag Doosje van vandaag is zo klein ... dat ik het bijna geen doosje durf te noemen ;)
Maar het is een verpakking van iets kleins, dus noemen we het gewoon ... een doosje!

Ik kwam deze heerlijke melt scent dingen (hoe heten ze ook alweer) tegen bij de Xenos. Deze heet Heaven en ik moet zeggen ... hij ruikt echt hemels! Ik heb er ook eentje die Haman heet en ook heerlijk ruikt. 




Wat is er nu lekkerder dan op een koude winterdag met een kopje thee en een boekje op de bank te zitten en dan een lekker geurtje erbij? Oke, het hoeft geen boek te zijn, het mag natuurlijk ook de SU catalogus zijn! En dat zijn er twee deze wintermaanden, nog beter!


Heb je hem nog niet in huis deze heerlijke najaarscatalogus? Laat het me weten, want dan stuur ik je er eentje op.

Niet vergeten, donderdag 1 oktober gaat er weer een verzamebestelling de deur uit! Geef je bestellingen door voor 14.00 uur en het kan nog mee!

Fijne dinsdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten