zaterdag 29 augustus 2015

Silhouette Saturday!


Het is al eventjes geleden, maar het is toch echt weer Silhouette Saturday!

Toen ik dit bestand in de store zag, wist ik dat ik het 'moest' hebben, het is zo'n schatje!
Het is een bestand van Lori Whitlock, zij heeft zo'n ontzettend leuke bestanden! Digitale snijbestanden, maar ook digitaal papier en nog veel meer leuks. En ook 'echt papier' via Echo Park heeft zij in het assortiment, geweldig leuk!

Dit is het bestand dat je in haar store kunt vinden (of in de Silhouette store):

Vijf verschillende vogelhuisjes, zijn ze niet super?

Mijn uitvoering is zo goed als gelijk als haar versie, want de kleurtjes zijn ook mijn favoriet!



Later zag ik dat ik een layer vergeten was, nl. het oranje snaveltje ...
maar vogeltjes kunnen ook bruine snaveltjes hebben, nietwaar?
Als extra versiering heb ik wat blaadjes, bloemetjes en bling bling toegevoegd. Je kunt in  het huisje iets verstoppen, maar de voet van het huisje is een doosje, dus dat zou ook nog kunnen. Ik had er twee gemaakt, eentje ervan is naar m'n zus gegaan, die in de lappenmand zit!

Gebruiken jullie vaak de bestanden uit de Silhouette store of andere digitale winkels??

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je vogelhuisje super schattig!
    Ik zal mijn Silhouette eens gaan uitpakken. Wordt wel tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cutie!!! Mijn Sil staat stof te verzamelen..... Oeps!!!

    BeantwoordenVerwijderen