dinsdag 4 augustus 2015

Doosjes Dinsdag, vakantieinfo plus ... de nieuwe najaarscatalogus!

Deze week weer een 'Doosjes Dinsdag'. Ik werd gevraagd mee te denken voor een meegeef cadeautje bij een huwelijk. De aanstaande bruid wilde het graag zelf maken, dus dit doosje viel daardoor af (je moet een Big Shot hebben en dat is lichtelijk aan de prijs als je er verder niet veel mee doet). Maar ik vond hem leuk, dus laat ik hem jullie zien. De kleuren zijn heel neutraal, ik heb Very Vanilla gebruikt en dat gaat prima, ook al is het wat minder stevig dan cardstock.




Er zit weinig glitter en glamour aan, maar soms is dat ook wel eens leuk :)

De gebruikte stempels zijn Watercolor Wings (met bijpassende framelits) en de Nederlandse set K.J.E.G. (Koop Je Eigen Geschenk), ik heb bij deze stempel de versierselen die er eigenlijk boven en onder staan weggenknipt, zodat je een mooi formaat tekst overhoudt voor een banner.



Wat is deze set toch prachtig! En super veelzijdig!


Vanaf vrijdag a.s. heb ik vakantie en ik ben weer bereikbaar op 22 augustus. Ik lees tussendoor uiteraard wel mail en zal op Facebook te vinden zijn, dus als er vragen zijn, kun je me altijd bereiken!

Op 22 augustus zal er ook weer een verzamelbestelling zijn. De nieuwste catalogus, de herfst- en wintercatalogus), zal dan mee besteld worden. Wil je er eentje ontvangen (je betaalt alleen de verzendkosten en als je een bestelling plaatst op 22 juli, zit hij uiteraard in je pakje), mail me dan even op
annemariejeukenvissers@yahoo.com.


Een exemplaar ontvangen (tegen verzendkosten)? Mail me snel!
Als Stampin’Up! demonstratrice mag je altijd een maand eerder producten uit de nieuwste catalogus bestellen. ‘Helaas’ (er zijn ergere dingen) ben ik dan op vakantie, dus kan ik nog geen leuke voorbeelden ermee laten zien. Dat zal dus volgen in september, vanaf 1 september zullen de nieuwe spulletjes voor iedereen te bestellen zijn. En ik waarschuw jullie alvast: er staat téveel leuke dingen in. En dat zeg ik, die niet een ‘kerstkaarten-mens’ is!! Veel mooie stempels met bijpassende ponsen en framelits. En natuurlijk papier en accessoires. Aan de scrappers en Project-Life fans onder ons is ook gedacht en voor Halloween zijn de meest kleurrijke producten te bestellen. Kortom: voor iedereen wat!

We mogen nog niets laten zien van de spulletjes zelf, alleen de geweldige voorkant! Maar kun je niet wachten, dan zijn er op internet veel leuke sneak peekjes te vinden van demo’s uit Amerika. Het was daar zo dat als je op de Amerikaanse Convention was, je al eerder mocht bestellen.
Hier een paar leuke linkjes:
- LINK 1
- LINK 2
- LINK 3.

Na de vakantie zal het blog weer iets actiever worden en zullen er ook weer nieuwe workshops ingepland worden! Komen jullie weer gezellig freubelen? Kerstkaarten, Project Life, kaarten, doosjes … noem maar op, voor ieder iets wils!


Tot snel allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten