dinsdag 28 juli 2015

Doosjes Dinsdag ...



Ja ... ik heb éven getwijfeld over de naam, maar ach ... moest er wel om lachen en het zegt precies wat het is ... op dinsdag maken we doosjes!!

Dit keer zonder de Big Shot of de Silhouette Cameo, maar gewoon ... zelf opgemeten aan de hand van wat ik wilde verpakken. En dat was een mini doosje met Wilhelmina Pepermunt. Ik vond het zo'n schatje, dat ik hem meegraaide in de supermarkt en er iets omheen gemaakt heb. Het doosje dat er om zat, was ook leuk (met een doorkijkluikje), maar paste totaal niet bij de kleuren die ik wilde gebruiken in deze versie!


Close-upje van het mooie lettertype dat in deze set o.a. gebruikt wordt.

En dit is de binnenkant!
Gebruikt cardstock is nogmaals (zie gisteren) Tip Top Taupe en het schattige designerpapier heet 'Go Wild Designer Series Paper Stack' (mondvol) en dat is in het formaat 15.2 x 15.2 cm. Erg handig voor bij het maken van kaarten, maar ook geschikt voor doosjes en nog veel meer!

De stempelset heet 'All Boxed Up', ook deze is gisteren al even aan de orde gekomen in mijn blogpost, want deze wordt veel gebruikt met de Baker's Box Thinlits, maar zoals jullie zien ook prima voor andere maaksels geschikt!

Tot morgen op ... Weekly Deals Woensdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten