donderdag 28 mei 2015

Nieuwtjes ... veel nieuwtjes!


Eindelijk … bijna is het zover … op 2 juni gaat de nieuwe catalogus live, yeah! Het is altijd SUper om te zien wat er allemaal voor leuks weer is gebundeld in dit geweldige boek!! Nieuwe kleuren, nieuwe stempels en ponsen en natuurlijk … honderden nieuwe ideetjes, want alleen daarom is de catalogus al een 'hebbeding' geworden!! Mocht je hem nog niet in huis hebben; 2 juni staat hij digitaal op mijn blog (http://anne-mariej.blogspot.com) of je bestelt hem bij me voor EURO 3,50 exclusief verzendkosten. Bestel je donderdag 4 juni a.s. mee met de verzamelbestelling (bedrag vanaf 25,00), dan krijg je hem cadeau van me!

Wat veranderingen in de nieuwe catalogus:
- De ingangsdatum van de nieuw catalogus is 2 juni 2015. De oude catalogus loopt niet af op 30 juni zoals dit vermeld staat op de achterkant, maar op 2 juni. Ook de voorjaarscatalogus loopt af op deze dag. Heel apart, want alléén op 2 juni kun je bestellen uit al deze 3 catalogi (zolang de voorraad strekt wat de oude betreft).
- Bij al het leuks is er helaas ook iets minder leuks te melden, want er gaan wat prijzen omhoog van bepaalde producten, o.a. de inkten, accessoires en lijmen. Wil je nog je voorraadje aanvullen voor de voordelige prijzen, bestel dit dan voor 2 juni.
- Tot en met 2 juni is het zo dat bij bepaalde vaste bestelbedragen (of je verkoop op een party) je hostesseuro’s krijgt om hostess sets uit te kiezen of iets uit de catalogus. Dit gaat wijzigen per 3 juni, het wordt nl. een percentage van het bestelbedrag (exclusief verzendkosten). De bedragen en percentages staan achterin de catalogus op pagina 178 vermeld. Heb je hier vragen over, laat het me weten.

Bij het verdwijnen van de oude catalogus verdwijnen er natuurlijk veel stempelsets en andere producten. Ik ga een groot gedeelte van deze sets verkopen via Marktplaats. Zoek je iets speciaals, geef me even een seintje dan kan ik nakijken of ik het voor je heb. Vanaf 3 juni komt het op Marktplaats te staan. De link zal ook op mijn Facebookpagina en hier op mijn blog komen te staan.

Al eerder gepland, maar nu dan echt online; een overzicht van de nieuwe workshops. Rechts hier op mijn blog staat alle informatie. Project Life, Cadeautjes, Kaarten ... er zit vast iets leuks voor je bij! Misschien dat de data niet schikken, zoek een paar vriendinnen bij elkaar en we maken er gewoon eentje op maat!

Zoals iedere maand is er ook deze maand weer een verzamelbestelling en wel op donderdag 4 juni a.s. Wil je mee bestellen en profiteren van korting op de verzendkosten, stuur me een mail met je lijstje en ik maak het in orde voor je. Om de nieuwe catalogus te vieren deze maand, betaal ik helft van de verzendkosten van EURO 3,95 naar een Kiala punt voor je, dus je betaalt maar EURO 1,95 bij deze bestelling.

Vragen? Jullie weten me te vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten