maandag 16 februari 2015

Mixed Monday

Maandag alweer ... hier in onze kant van het land is het schoolvakantie, hopelijk heb jij ook geluk en ben je lekker (een dagje of wat) vrij! Het voordeel van geen werk hebben, is dat je geen oppas in de schoolvakanties hoeft te regelen. Ieder nadeel hep z'n voordeel zullen we maar zeggen ;)

Maandag betekent ... Mixed Monday: een beetje van Stampin'Up! gemengd met een beetje andere merken! Want wat is er nu leuker dan alles zo nu en dan door elkaar te mixen, nietwaar?

Ik heb al vaker kaarten laten zien met stempels van Art Impressions en deze keer zijn het ook weer van die leuke oudere vrouwtjes die ik gebruikt heb voor mijn projecten!

Alleen de tekst vind ik al zo hilarisch!! De lay-out zag ik op Pinterest voorbij komen en dat was welkom, want omdat ik al een aantal kaarten hiermee had gemaakt, wilde ik iets anders. Ingekleurd met de Stampin'Up! blendabilities en ook het lint, het groene Old Olive cardstock én de ponsen zijn van SU!


En de volgende kaarten zijn in dezelfde kleuren gemaakt.



Ook weer SU Old Olive, een retired lintje in dezelfde kleur en de framelits! De tekst is van de Good Greetings die nog steeds verkrijgbaar zijn in de opruiming! Zeer bruikbare teksten!

Het leuke van dit kaartje is dat er een zogenaamde Action Wobble achter de billen zit, zodat ze lekker kunnen schudden!
Ben benieuwd of jullie veel combineren of alleen 1 bepaald merk gebruiken bij het maken van jullie kaarten en andere projectjes! Laat het me weten in een commentaar, superleuk te lezen!

2 opmerkingen:

  1. Oh... Die zijn geweldig. En zeker de laatste.. Met die wobble. Hahaha.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... Die zijn geweldig. En zeker de laatste.. Met die wobble. Hahaha.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen