maandag 19 januari 2015

Painted Petals

Een prachtige nieuwe set in de Voorjaarscatalogus is 'Painted Petals'. Dit is 'em:


Je kunt hem bestellen in hout, clear en photopolymer. Ik heb de laatste, maar het nadeel daarvan is dat de bloemetjes en blaadjes aan de rechterkant niet aan 1 stuk zijn, maar los. Je moet zelf dan even uitvogelen hoe ze het mooiste uitkomen. Het voordeel is natuurlijk dat je ze dan ook weer apart kunt gebruiken. Wil je dit niet, dan kun je beter de clear of hout versie bestellen.

Enfin, toen ik eenmaal alles uitgedokterd had, was het een fluitje van een cent. En ik heb ze gewoon op het clearblock laten zitten en in het doosje (het is normaal een smalle, maar ik heb een brede ervoor genomen) gedaan. Plus een afdrukje hoe ze moeten liggen, daarmee voorkom je dat je steeds het wiel opnieuw moet uitvinden ;)

Ik had leuke kaartjes gezien bij Caroline en daarop mijn model gebaseerd.

Eentje in Strawberry Slush en Pool Party. 

Deze is in Blackberry Bliss. De bijbehorende envelop (de kaart en envelop zijn in een set te koop, ideaal voor het maken van kaarten) is ook bestempeld met dezelfde set.

Helaas hebben we deze ook af en toe nodig. De tekststempel is niet van SU. 

Hello Honey!

En ook de binnenkant natuurlijk voorzien van een bloempje!

En van de probeerseltjes heb ik 2 tagjes gemaakt. De rechter is voorzien van een glittertje!

2 opmerkingen:

  1. O, wat een mooie voorbeelden heb je gemaakt! Nu moet deze stempelset wel op mijn wensenlijstje! Je hebt inspirerende voorbeelden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card set this would make!

    BeantwoordenVerwijderen