zondag 18 januari 2015

Hello Sunshine ...

Ja ik weet het, ik heb errug behoefte aan mooi weer! En het idee dat nog even kan duren ... brrr!
Maar goed, we regelen gewoon zelf dat het zonnig wordt, nietwaar?

Ik heb daarom zonnig geel gebruikt (Crushed Curry) bij de volgende projecten. Ik heb laatst bij Ikea kladblokjes meegenomen en dat was de basis voor dit notebook-houdertje. Een bijpassend kaartje van de restjes was zo gemaakt.


Ik heb gebruikt gemaakt van het gratis SAB papier! Prachtig is het he?
Thinlits zijn gebruikt voor zowel de vlinders als het woord 'hello'. Het gele lint komt ook uit de Sale-A-Brations brochure! Wil jij ook gratis producten ... plaats een bestelling van minimaal EURO 60,00 en kies een gratis product (je kunt kiezen uit alle producten uit de SAB brochure, die vindt je aan de rechterkant van dit blog)!! En dit geldt voor iedere EURO 60,00 zonder minimum!

Op 1 februari gaat er een verzamelbestelling uit, maar je kunt ook rechtstreeks uit de shop bestellen of mij via email annemariejeukenvissers@yahoo.com je bestelling doorgeven!


En dit is de binnenkant. Het pennetje is hiervoor iets te lang, maar ik wilde persé een gele ;) Het kladblokje schuif je rechts erin, je kunt het dus blijven gebruiken. Links is ruimte voor visitekaartjes of een wensje. 

Deze set is gebruikt!

2 opmerkingen:

  1. Handig zo'n herbruikbaar kladblokje! Fijn kleurtje is dat Crushed Curry, heerlijk warm en zonnig. Erg leuk allemaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen