vrijdag 2 januari 2015

Gelukkig 2015!!

Allereerst natuurlijk een gelukkig, gezond en geweldig creatief 2015 toegewenst!!!


Nog even wat handige data op een rijtje:

- Het begin van het jaar betekent ook het einde van de herfst-/wintercatalogus! Wil je nog iets bestellen, dan kan dat tot en met 5 januari a.s.! Het kan online in mijn webshop plus via email annemariejeukenvissers@yahoo.com. Verzendkosten zijn EURO 5,95.
- Ook de giga-aanbiedingen Year-End-Closeouts lopen 5 januari a.s. af. Wil je nog iets hebben, zorg dat je er snel bij bent!
- Vanaf 6 januari gaat de nieuwe Voorjaarscatalogus in. Wil je een exemplaar, geef me een seintje en hij komt tegen verzendkosten jouw kant op!
- Ook vanaf 6 januari 2015 gaan de geweldige Sale-A-Bration aanbiedingen in!! Wat zeg ik ... geen aanbiedingen, maar gewoon gratis producten!! Ook voor deze brochure geldt: wil je een exemplaar, laat het me weten! Beide nieuwe catalogi komen op 6 januari natuurlijk ook online op mijn blog!
- De Weekly Deals zijn er weer en ze zijn weer van een groot heb-gehalte! Ze zijn geldig tot en met dinsdag 6 januari a.s.


- En ook op 6 januari doe ik een nieuwe verzamelbestelling. Wil je mee bestellen, laat het mij tijdig weten en ik bestel het voor je mee! Uiteraard krijg je dan ook gewoon je gratis SAB producten en eventuele hostess euro's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten