vrijdag 19 december 2014

Toch nog wat kerstige creaties, deel 2!

Zoals beloofd nog wat kerstige creaties vanuit Huize Jeuken, gisteren kon je deel 1 zien op dit blog.,

Te beginnen met wat eenvoudige kerstkaartjes. De basis had ik zo verzonnen, maar wat er allemaal op gezeten heeft (nou ja, het zat gelukkig nog niet vast), dat willen jullie niet weten. Ik heb het uiteindelijk maar relatief rustig gehouden, aan de binnenkant staat het tekstje (vergeten foto van te maken).


Mijn lieve zussen zitten samen op een kookclub en voor het kerstdiner was Mildred met 4 andere dames wiens voornaam ook allemaal met een -M- begonnen aan de beurt om de organisatie op zich te nemen. Ze vroeg naar een broche-achtige creatie waar M&M's op konden zitten. De ster is met de framelit gesneden en erna geëmbost met de sterren embossingfolder. Tekstje is geprint.
Gisteren liet ik zien hoe 6 gezellige dames de sterren-kit-workshop volgden. Daar hoorde natuurlijk een bedankje bij en dit heb ik gemaakt. Het is op de tekst onderop na 100% nagemaakt van een swap die ik van Jolan Meurs mocht ontvangen. Jolan, super bedankt, ik (en de ontvangers ook) vond het een erg goed idee!
En een iets andere uitvoering in de vorm van een wijnlabel in opdracht van de buuf! Deze komt aan een heerlijke fles champagne te hangen!!
Nou, dat waren voor 2014 wel de Kerstcreaties!! Tot snel met de Sneak Peeks van de nieuwe Voorjaarscatalogus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten