donderdag 18 december 2014

Toch nog wat kerstige creaties, deel 1!

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik bijna nooit kerstkaarten maak! Niet dat ik het niet leuk vind, maar ik merk dat erg veel van de kaarten die overal worden verstuurd, snel in de prullenbak belanden en dat vind ik zo zonde!

Maar ja, als SU demo kun je het niet maken om niet aan de slag te gaan met die geweldige producten die wij in het assortiment hebben! Plus de kits die er ook niet om liegen! Dus ... tadatataaaaaa ... hier mijn Kerstige projectjes van de afgelopen weken, deel 2 volgt morgen!

Allereerst een ontzettend gezellige workshop met een aantal leuke dames (een gedeelte was oud collega's). Het is een Kerst met sterren bij Stampin'Up! en we hebben gewerkt met deze prachtige 
Many Merry Stars Simply Created Kit (nog verkrijgbaar zolang de voorraad strekt):


Ieder kon 5 sterren maken, van ieder formaat eentje (behalve van de allergrootste, want daar is er maar eentje van). Ik vind het allerleukste van Stampin'Up! demo zijn om te zien bij workshops die ik geef dat iedereen er zo iets anders van maakt!! Ik probeer ook altijd niet teveel voorbeelden te laten zien (met deze kit eigenlijk maar 2 plus de voorbeelden die standaard bij de kit zitten), zodat ieders fantasie geprikkeld wordt! Nou en dat is gelukt: iedereen heeft er iets prachtigs van gemaakt. Er kwamen natuurlijk wat setjes bij (voordeel van thuis workshops geven!), maar dat is natuurlijk het leuke!!

De foto's zijn gemaakt in de avond op een kruk staande met het toestel gericht op de keukentafel! Maar volgens mij is het prima te zien:






Er werd hard gewerkt, maar er was tijd genoeg om lekker te kletsen en te lachen!
Dames, bedankt voor de gezellige workshop!

Om nog even in de sterren door te gaan, ik wilde ook graag een zogenaamde (momenteel erg populaire) shaker card te maken. Ik vind hem erg goed gelukt, alleen blijven er af en toe wat strooiseltjes in het plakfoam hangen, haha! 

Veelgebruikt is de laatste tijd het glimmer paper in de kleur Champagne, zo mooi en met erg veel kleuren te combineren, niet alleen in de kerstperiode.

Morgen nog wat kerstige creaties! En daarna komen de Sneak Peeks van de nieuwe voorjaarscatalogus én natuurlijk van de SAB periode!! Tot snel!

Om jullie alvast een beetje in de stemming te laten komen voor de Sneak Peeks, hierbij de mooie voorkant van de nieuwe voorjaarscatalogus! Samen met het kopje thee dat ik erbij nuttigde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten