maandag 20 oktober 2014

We zijn er weer!!

Zo, we zijn weer thuis na een geweldig Stampin'Up! weekend in Brussel waar dit jaar de jaarlijkse Europese Conventie gehouden werd! Zoveel indrukken, het is niet samen te vatten in 1 blogbericht natuurlijk, maar ik wil wel graag een kleine impressie geven! En dat kan het beste met wat leuke fotootjes! Ik heb er zelf wat gemaakt met mijn telefoon, de rest is van mijn lieve SU-collega's (met 'echte camera's)!

We begonnen de reis in Oss, waar ik een SU collega ontmoette met wie ik gezellig mee kon rijden, Jacqueline Kruining. Bij het station haalden we Karla Meulenbelt op en we waren op weg!

Aangekomen was kamergenote Anne-Marie Breurkens-Rood al aanwezig en wat hebben we een lol gehad. Ik kreeg onderstaand schattig setje met een zelfgemaakte toilettas plus heerlijke doucheschuim, super toch!!


Na de inschrijving op donderdagavond hadden we een gezellige workshop, waar we onderstaande cardbox maakten. Hij is nog niet helemaal af, er werd natuurlijk gebept en cupcakes gegeten, dus die maken we nog thuis een keertje af.




's-Avonds nog een borreltje op de mooi verlichte Grote Markt en toen maar slapen, want om 07.30 uur werden we verwacht aan het ontbijt!


De dagen die volgende bestonden uit een gezamenlijke bijeenkomst, workshops, lunchen, inspiratie opdoen in de speciaal ingerichte ruimte, waar heel veel voorbeelden te zien waren. De tour heet 'Inspire, Create, Share' en dat zegt eigenlijk alles wat we gedaan hebben!


Hier onze grote baas, Shelli. Een leuke vrouw, met tijd voor iedereen voor een praatje en/of fotomomentje, ze deed een leuke workshop (ben blij dat ik ook niet altijd alle stempelset-namen uit mijn hoofd weet). Hier wat plaatjes van haar en ons!


Ze maakte de opmerking aan mijn naamgenote dat wij Nederlanders nog moeten leren te knuffelen in plaats van een handje te geven ;)
Nou, geen echt flatteuze foto, maar ala ... 
Op vrijdagavond vond de Award Night plaats: een avond waar alle demo's die een speciale status hebben behaald, in het zonnetje werden gezet. Hierna vond de party plaats. Er was een ontzettend goede band, een lekker toetjesbuffet en er konden foto's gemaakt worden met gekke accessoires. Dat moesten wij natuurlijk ook nog even doen!


En hier de teamfoto van Caro met Michelle Last uit Engeland.
Op de SU website staat een geweldig leuk filmpje, waar je een indruk krijgt van de conventie in een paar minuutjes: KLIK!

Morgen een indruk van alle swaps (ruilcadeautjes) die ik heb gekregen en nog veel meer! Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten