dinsdag 7 oktober 2014

Puppies ...

ik ben er gék op (op grote honden trouwens ook hoor)!! Het is echt puppy time volgens mij, want ze vliegen me om de oren. Helaas wil manlief niet aan een tweede hond, dus nog effe niet ;)

Maar mijn zwager en schoonzusje hebben gisteren een pupje gekregen en de kids en ik gaan zo heerlijk knuffelen. Zonder lege handen wil je niet aankomen natuurlijk op een kraamparty, dus pimpte ik dit koekjes-potje.




Als stempelset heb ik natuurlijk de Hot Diggity Dog set gekozen! Het is een set met allemaal hondenkoppies en -lichamen. Je kunt ze combineren. Ook zitten er leuke teksten bij en een botje. Dat botje heb ik gebruikt om met Stazon inkt (ik had nog een padje bruin liggen, net iets zachter dan zwart) op het glas te stempelen. Best lastig zo glad, gelukkig kun je het bij mislukken snel wegvegen. Na ca. 5 minuutjes is het droog. Ik ben alleen bang dat het niet houdt in de afwas ...
Het kopje heb ik net iets buiten de pons laten vallen, vooral het neusje en er zitten natuurlijk ook wat blingetjes op, ook al is Rakkertje een jongen, hij zal het vast niet erg vinden!

Gebruikte materialen:














Geen opmerkingen:

Een reactie posten