zaterdag 13 september 2014

Silhouette Saturday, kikkers!

Of het iedere zaterdag lukt, is de vraag, maar ik ga het zeker proberen!
 
Omdat ik vind dat ik mijn Silhouette te weinig gebruik en het zo'n geweldig apparaat is, wil ik iedere zaterdag een Silhouette-project laten zien. Ik wil ook meer uit MDS - het softwareprogramma van Stampin'Up! - proberen te halen dus zal ik hier ook in de toekomst meer mee laten zien in combinatie met de Sil!!
 
Mijn eerste projectje is er eentje met veel kikkers! Als ik figuren uitsnijd, dan snijd ik er meestal meteen een paar; om het papier op te maken en om mijn kaartenvoorraad wat aan te vullen. Soms sneuvelt er ook eentje (teveel lijm of erop geknoeid, jullie kennen het wel), maar dit keer bleven ze alle 6 heel! Dus 6 kaarten!!
 
De basis is dus steeds een kikker en het bestand komt van Miss Kate Cuttables, ze hebben enige files, maar ook IEDERE dag een freebie! Echt de moeite waard om iedere dag even te checken!
 
 
Ik gebruik niet altijd alle lagen, omdat ik minder lagen soms gewoon mooier vind. Ik heb bij mijn uitvoering de twee groene lagen van het lijfje samengevoegd tot 1 kleur! Ik wilde eerst wiebel-oogjes gebruiken, maar de originele uitvoering was al leuk, dus zo gelaten!
 
Pink Pirouette van SU en groen van Knutselengeltje als basis van de kaarten en SU Glimmer Paper. De basiskaart en layer zijn gemaakt met de SU Starburst Framelits.

Deze is weer helemaal anders uitgevoerd, wel in dezelfde kleuren gehouden. De embossingfolder is van SU (Decorative Dots)


En de laatste uitvoering. Weer dezelfde kleuren, weer andere uitvoering. Ditmaal ook het sterren ponsje van SU gebruikt!



Als de ontvanger zich nu niet beter gaan voelen, weet ik het ook niet meer ;)

1 opmerking: