maandag 29 september 2014

Silhouette ... Monday

Silhouette Saturday Monday is het vandaag ... het weekend was vol met leuke dingen zoals Tina-dag (dochterlief met vriendin en de moeders heerlijk op stap) en de Groesbeekse Wijnfeesten (echt een aanrader, erg gezellig en altijd mooi weer!) dus de Silhouette Saturday was er even bij ingeschoten.

Maar ... vandaag maak ik het goed! Ik heb nl. van lieve vriendin Gerda voor mijn 40e verjaardag (oeps ...) een geweldig mooi bord plus zeepdispencer gekregen. En de letters zijn gesneden met ... de Silhouette:




Een paar maanden geleden had ik al een bord gekregen (ben even kwijt of dit een cadeautje was of gekocht ... dat geheugen wordt echt minder na je 40e oef ...), maar hij is ook zo superleuk!


Weer zo'n ontzettend gave mogelijkheid die je met de Silhouette hebt! Vinyl op hout! Gerda heeft er prachtige borden bij, strak geverfd en gefreesd en extra afgelakt, zodat het mooi blijft en niet beschadigd. Ik heb plannen om zelf ook borden te gaan maken, lijkt me enig! Alleen nog de tijd en plek om het te maken. Misschien dat de kinderen bij elkaar op de kamer kunnen slapen, zodat ik van de andere slaapkamer een hobbykamer maak. Zal wel niet in goede aarde vallen en dan zullen die knuffels van het bord hierboven wel wegblijven ;)

Wil je meer informatie, laat het me weten, want Gerda kan ook voor jou een bord maken met een tekst zoals je zelf wenst. Leuk voor je (kap-/pedicure-/schoonheids-)salon, voor je kamer, toilet (ook hier zijn geweldig leuke teksten voor, geschikt voor diegenen die de boel niet netjes achterlaten bijvoorbeeld), slaapkamer, hal ... overal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten