woensdag 10 september 2014

Gek op punches!

 
 
En dan zit je bij Stampin'Up! natuurlijk SU-per goed!
 
De vandaag gebruikte punches zijn allemaal veelgebruikt in huize Jeuken-Vissers, nl. de Tag Topper Punch, Envelope Punch Board, de Scalloped Circle Punch en de Itty Bitty Accents Punch Pack. Alleen de cirkeltjes zijn gestanst, omdat ik nog niet alle SU ponsen heb (belachelijk, ik weet het).
 
Voor de projectjes van vandaag heb ik het nieuwe Kraft Cardstock gebruikt (voor de Tag) en verder gewerkt met de kleur Soft Sky (prachtige kleur!) met natuurlijk een beetje bling bling.
 
 


 
De tekst die gebruikt is, is van een speciale Hostess Set die je gratis krijgt bij een party/bestelling vanaf EURO 300,00. Wil je hierover meer weten, geef me een seintje en ik leg je alles uit!
 
Gebruikte materialen:

 




1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie, superleuk setje! Ik vind het ook heerlijk om labeltjes te maken met de tagtopper punch en natuurlijk doosjes/envelopjes met het punchboard. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen