vrijdag 19 september 2014

Catalogus kaart!

Hebben jullie dat ook ... dat je een stempel of ander artikel koopt, alleen omdat er een geweldig voorbeeld in de catalogus mee staat? Of dat je een voorbeeld op bijvoorbeeld Pinterest ermee gezien hebt? Ik wel ;)

Ik zag een kaart in de catalogus gemaakt met set World of Dreams, pagina 127. Op die pagina staat ook de kaart die ik zo prachtig vindt! Dit is 'em (gekopieerd uit de digitale catalogus dus niet super scherp helaas).


Aan de hand hiervan heeft demonstratrice Mercedes Weber hem 'gecased' (nagemaakt dus) en dat was deze kaart:

En deze vind ik eigenlijk nog mooier. Dus je snapt dat ik deze heb nagemaakt, dubbele case dus, toen mijn set binnenkwam van de week.





De gebruikte kleuren zijn de nieuwe In Color kleuren 2014-2016 plus Crumbcake En Early Espresso op een witte basiskaart. En ook al zijn ze niet origineel gemaakt, ik vind het eindresultaat toch mooi!

Gebruikte materialen:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten