maandag 15 september 2014

CAS kaartje voor de maandag!

Het staat voor Copy and Share, maar ook voor Clean and Simple. Ik denk dat deze kaartjes allebei wel in de categorie vallen, alhoewel met Clean and Simple denk ik toch iets minder wordt bedoeld ;)

Het kaartje kwam ik tegen op Pinterest en dit is het origineel:

Toen ik gisteren de kaartjes af had, vond ik het ze helemaal niets. Vanochtend vond ik ze al iets leuker en vanmiddag zijn ze wel ok. Wat vinden jullie?
Ik heb ze op Pinterest volgens mij onder mijn SU-mapje zitten, maar het origineel is niet van SU, dat zag ik later pas.
 
Dit is het geworden:
 



 
Gebruikte basiskleuren zijn wit, Crumb Cake, Bermuda Bay en Strawberry Slush. Het touwtje bij de Bermuda Bay uitvoering komt uit een SU kit, maar die had ik niet in de Strawberry Slush uitvoering. Nu kun je die heel goed zelf namaken met een stift en gewoon katoenen haakgaren, maar ik heb geen Strawberry Slush marker, dus heb ik voor een ander touwtje gekozen.
 
Gebruikte materialen:
 











1 opmerking: