vrijdag 15 augustus 2014

Bloemetjes 3

En vandaag nog een laatste klein project met de Flower Patch stempelset, een set met ontzettend veel stempels met bloemen en blaadjes plus mooie teksten, voor veel verschillende gelegenheden te gebruiken!

En de bijbehorende framelit set:

In de grote catalogus staat bij de set een gepimpt notitieblokje en volgens mij maakt de halve SU-wereld deze wel na, ik wilde niet achterblijven ;) Ik heb hem niet gekopieerd, maar een eigen draai aan gegeven. Weer heb ik de Decorative Masks gebruikt, de sterretjes ditmaal in dezelfde kleur als het notitieblokje.





Ik ga nog veel meer maken dan deze bloemenkaarten, want met zowel de bloemen als framelits is van alles mogelijk, maar het begin is er!
 

1 opmerking:

  1. Schitterend dit mooie notitieboekje! De bloemen komen er zo mooi op uit! Prachtig gemaakt :)

    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen