woensdag 28 mei 2014

Weekly Deals, Clearance Rack en speciale 'instapactie'!

Het is weer woensdag en dat betekent ... nieuwe Weekly Deals. Ik vind ze weer geweldig; wat vinden jullie?



Sla snel je slag in mijn Webshop! Heb je geen creditcard of wil je wachten op de verzamelbestelling, mail me dan!

Ook is de zogenaamde Clearance Rack weer uitgebreid met allerlei nieuwe items. Ga kijken en bestel ze in mijn shop, want ... op=op!! Je vindt de shop als je naar mijn SU website gaat en voor 'shop' kiest. Hier vind je alle producten die verkrijgbaar zijn.

Iedere dinsdag komen er nieuwe digitale bestanden uit en deze week is dat niet anders.
Het zijn er maar 2, maar wel hele leuke! Die Flower Shop is voor zoveel doeleinden te gebruiken!!

We gaan richting einde maand en dat betekent dat wij als demonstrator binnenkort al wat producten uit de nieuwe catalogus kunnen pre-orderen. We kunnen dan leuke voorbeelden laten zien, ik kan niet wachten!! Wil jij alvast een nieuwe catalogus reserveren? Kosten zijn EURO 5,00 exclusief verzendkosten en deze betaal ik voor je gedurende de maand juni. Vaste klanten krijgen hem toegestuurd.

Maar nog beter ... wil je zelf instappen als demonstratrice en profiteren van alle voordeeltjes? Stap dan nu in met een speciale actie: je stapt in voor EURO 65,00 en mag voor EURO 70,00 uitkiezen aan producten in plaats van de 'normale' EURO 129,00 instappen en voor EURO 175,00 uitkiezen. Misschien een lagere drempel om te kijken of het iets voor je is? Je kunt instappen als hobby-demo en de voordelen voor jezelf gebruiken, maar natuurlijk ook meer de zakelijke kant op gaan en proberen er wat extra's mee te verdienen, aan jou de keuze! Wil je meer informatie? Neem contact met me op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten