zaterdag 12 april 2014

Stampin'Up! voor iedereen, deel 3!

Heb je de laatste 2 dagen mijn blogberichten gelezen? Dan heb je gezien dat onze producten voor iedere papier-hobby-fanaat en alle stijlen geschikt zijn!

Deze kaart heb ik eens zelf bedacht, er is geen blog of Pinterest aan te pas gekomen! Voor de afwisseling ;)

Ik heb nog even getwijfeld over de tekst, maar ik moet gewoon opletten naar wie ik hem stuur denk ik!




De bok is uitgesneden met de Silhouette Cameo in de kleuren Crumb Cake, Soft Suede en een beetje zwart en wit. De achtergrond is DSP van de DSP Paperstacks kleur Brights.Voor de witte achtergrond is een wolkjes-achtergrond embossingfolder gebruikt, die helaas retired is, de randjes van de wolken zijn voorzichtig beïnkt met Soft Sky inkt. Het Bokje is ook door de embossingfolder gehaald, ook retired, want het was van de afgelopen Sale-A-Bration periode. Maar je kunt hiervoor natuurlijk ook onze Perfect Polka Dots gebruiken. Het gras is met de schaar geknipt, maar hiervoor kun je uiteraard beter onze nieuwe schaar 'Fringe Scissors' gebruiken (maar die heb ik nog niet, dus moest het even ouderwets doen). Met deze schaar kun je ook geweldig mooie bloemen maken heb ik al gezien, dus hij zal er wel komen. Een touwtje en wat bloemen met pareltjes als hartje maken het af.


 
 


Heb jij de Weekly Deals al gezien van deze week? Ze zijn tot woensdag verkrijgbaar voor een speciale prijs, daarna volgt een nieuwe week met aanbiedingen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten