zondag 6 april 2014

Haal meer uit je papier #8

Vandaag gaan we weer verder met het stipjespapier dat ik gisteren liet zien. In het blokje 'Fresh Prints' zit dit papiertje, maar je kunt natuurlijk ook een ander motiefje kiezen!

Ik was laatst bij Ikea en daar hadden ze schattige kleine fotolijstjes. Ik wilde ze hebben (zoals zoveel van Ikea eigenlijk) en nam er een paar mee. Ze zijn 10x11 cm en er zit een mooi passe-partout in. Ik kan ze online helemaal niet meer vinden, het was een aanbieding, hopelijk blijven ze in het assortiment.

Ik heb de passe-partout eruit gehaald (oke, ik had hem bestempeld, maar vond het achteraf niets!) en het DSP als mat gebruikt. Erin een mooie tekst, vlindertje en bloemetjes en wat bling bling en klaar is je lijstje. Hij is ook al voor iemand bestemd, hopelijk vindt zij hem ook mooi!


Gebruikte materialen:


Prachtige set, veel teksten en de bijbehorende framelits zijn ook super!



Morgen gaan we nog even door met de stipjes en Pool Party, heb je er nog geen genoeg van, kom dan morgen weer even neuzen!

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk. Weer een reden om naar Ikea te gaan. Dank voor de de inspiratie.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk. Weer een reden om naar Ikea te gaan. Dank voor de de inspiratie.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen