vrijdag 4 april 2014

Haal meer uit je papier #6

Na vandaag is mijn vel Designer Paper op 3/4 inch na toch echt helemaal op! Ik had dit kleine stukje dat over was bewaard, zodat ik er een fotootje van kon maken als bewijs, maar het is verdwenen ;)

Het stukje dat ik nog had (naast het restje dus), was 2x3.5 inch.


Mijn fotografiekunsten zijn niet echt geweldig te noemen - dat wisten jullie natuurlijk al - maar in dit kleine 'pakje' zit echt een mini post-it note boekje. Ik heb er een klein bandje omheen gemaakt en er de Flower Shop bloem op geplaatst. Veel bling bling en klaar is je kleine cadeautje!

Ook deze set is als bundel verkrijgbaar, zodat je 15% bespaart!


De bloem heb ik 'ingesmeerd' met de Dazzling Diamonds, heerlijk bling bling!
Is het niet geweldig wat je allemaal kunt maken van 1 vel papier??
Dit hebben we de afgelopen dagen allemaal voorbij zien komen!

 
De serie is nog niet ten einde, want ik wil nog meer voorbeelden laten zien wat je allemaal kunt doen met papier, dus we gaan gewoon nog even door! Tot morgen!


1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie, leuke serie en mooi om te zien wat je allemaal kan met 1 vel dsp. Ik houd ervan, het maximale halen uit zo min mogelijk materiaal. Veel plezier vanavond in Houten! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen