donderdag 3 april 2014

Haal meer uit je papier #5

Zoals gisteren al gezegd, ik heb nog papier over uit m'n vel Designer Paper van 30.5x30.5 cm of te wel 12x12 inch.

Mijn stukje is weer 2 inch, maar de lengte is nu 4 3/4. Ik wilde de Tag Topper Punch nog een keer gebruiken, maar nu heb ik er een traktatie van gemaakt. Er passen precies 2 Ferrero Küsschen in (ja, ik haal ze in Duitsland, hier net over de grens, want hier hebben ze ze niet) en die zijn me toch lekker, vooral de witte variant!


Voor deze kleine traktatie is niet veel meer nodig naast het DSP dat al vrolijk genoeg is! Wat ik heb gebruikt is de momenteel super favoriete Petite Petals bundle (stempelset plus bijbehorende punch, samen 15% goedkoper dan als je het los koopt). Hij is zo favoriet dat er wat leveringsproblemen zijn, maar Stampin'Up! kennende, zal dat snel zijn opgelost. Wat ik daarbij veel gebruik, is de Bird Builder Punch. Ik heb het takje gebruikt en achter het bloemetje geplaatst, precies het goede formaat!


Uiteraard moet er wel een blingetje bij! Deze schitteren letterlijk erg mooi!


Er is nog een beetje over en dat laat je morgen zien! Kom dus gezellig kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten