woensdag 2 april 2014

Haal meer uit je papier #4

Tijd voor deel 4 uit de serie 'Haal meer uit je papier'. Kijk in je kasten: heb jij ook zo'n grote verzameling Designer Papier dat ligt te verstoffen?? Maak het op! Maak doosjes, tags, kaarten en maak er mensen blij mee!

Vandaag heb ik een klein stukje van mijn grote vel gebruikt, nl. een stukje van 2x3.5 inch. Zodra de 2 inch in beeld komt, gaat er bij iedereen die de Tag Topper Punch in huis heeft een belletje rinkelen, want 2 inch is de maat die met deze punch gebruikt wordt.
Dat is dan ook wat ik met dit stukje heb gedaan:


Van zo'n label aan je bloemetje of cadeautje wordt je toch vrolijk??

De gebruikte materialen zijn Crisp Cantaloupe cardstock, het zilveren glimmerpaper dat ik gisteren ook gebruikt hebt, de Starburst framelits, de 1 3/4 circle punch, de Bitty Banners framelits en de Floral Fusion Sizzlits.





Ik heb nog genoeg papier over voor 2 projectjes, dus ik zou zeggen ... tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten